hlavicka

Mediální tréninky, poradenství v AV oblasti

Ve spolupráci se špičkovými profesionály, zkušenými televizními a rozhlasovými redaktory i odborníky na rétoriku vás připravíme pro komunikaci s médii v našem rozhlasovém a televizním studiu. V případě potřeby můžeme trénink realizovat v prostorách klienta či blíže centru (aktuálně pasáž Lucerna u Václavského náměstí nebo Chopinova ulice na Vinohradech). Agenturám poskytujeme v této oblasti technický servis. Jak takový trénink vypadá, vidíte na videu. 

Vyškolíme rovněž pracovníky reklamních agentur a dalších subjektů, kteří přicházejí do styku s audiovizuálním materiálem či technikou.

POZOR, nyní nabízíme výhodné, balíkové ceny tréninků!

více zde

Zde jsou osobní reference zástupců některých klientů. Referenční práce najdete v menu Tvorba.

Janssen Cilag

   Pro výrobu online vysílání z virtuálního studia jsme zvolili Studio POLAS, a to s ohledem na jejich bohaté zkušenosti, pokročilé technologické zázemí a kreativní přístup. Je radost spolupracovat s profesionály, kteří jsou schopni flexibilně řešit i specifická zadání. Se spoluprací jsme maximálně spokojeni. 

Martin Mydlář, Multichannel Advisor, Janssen-Cilag s.r.o., 2016/17

SEB Groupe

    Se studiem POLAS úspěšně spolupracujeme již dlouhá léta. Jeho týmu děkujeme za rychlé, kvalitní a profesionální služby. 

 

Dušan Holec, Category Manager Czech Republic & Slovakia, Groupe SEB ČR, 2015

Deutsche Bahn   Mnohokrát děkujeme za vytvoření prezentací do našich IC Busů. Jsme velice spokojeni s výsledky vaší práce i klientským servisem.

Jana Lochman, produktová manažerka DB Fernverkehr AG, 2014

Cabani production

   Jsem naprosto nadšen... za vše moc děkuji, je to fakt bezvadný.

 Michal Caban, Cabani Production, 2014

Česká televize

   Pro výrobu v České televizi používáme vlastní zdroje, ale stává se, že nedokážeme všechno. A pro tuhle chvíli mám na nástěnce číslo - do POLASu.

Alexej Guha, produkční ČT, 2013

Axa

    Se studiem POLAS spolupracujeme relativně krátkou dobu, ale v tuto chvíli už vím, že naše spolupráce bude dlouhodobá. Je to především proto, že máme vždy jistotu profesionální úrovně i profesionálních výstupů jejich práce. 

Marek Zeman, ředitel PR a komunikace AXA ČR, 2012

Henkel   U nás, ve společnosti Henkel, chápeme P jako POLAS - jako Profesionálové. P znamená pro pro nás Perfektní spolupráci a kdykoli si vzpomeneme, můžeme si být jisti, že POLAS splní naše přání.

Lidija Erlebachová, manažerka komunikace Henkel ČR, 2010

Ogilvy PR   Spolupráce OgilvyPR s POLASem funguje úspěšně už celou řadu let. Dokonce bych řekla, že je to takový ideální vztah. Takže děkujem.

Dita Stejskalová, ředitelka Ogilvy PR, 2009

České dráhy    Se studiem POLAS spolupracuji už více než pět let. Ta spolupráce je o vzájemné profesionalitě a flexibilitě a je z mé strany hodnocena velmi dobře. Vždycky jsem si na POLASu vážil nejen dobrých pracovních výsledků, ale také kamarádského přístupu.

Aleš Ondrůj, ředitel Odboru marketingu v osobní dopravě ČD, 2008

Švandovo divadlo   Švandovo divadlo spolupracuje se studem POLAS čtyři roky a ta spolupráce je vynikající. Já osobně si POLAS musím jenom chválit.

Daniel Hrbek, ředitel ŠD, 2007

Telefonica   Pokud jsem spolupracovala se studiem POLAS, tak to vždycky byla rychlost, profesionalita a dobře odvedená práce.

Jana Voňavková, tiskové oddělení Telefonica O2, 2006

 
více referencí

Kontakt:

tel.: 602 350 111
        233 330 641

mail: studio@polas.cz

Sušická 1845/21, Praha 6

(Osobní návštěvy po dohodě)